Vegán, gluténmentes fehérjepalacsinta

Ez a palacsinta nagy kedvence mindenkinek aki nálam reggelizik, ráadásul minden megvan benne, hogy jól kezd a napot! Ha sportolsz, akkor ez tökéletes reggeli, vagy uzsonna. Nemcsak tápláló, nagyon finom is! A hajdinaliszt teljesen gluténmentes.

IMG_20141020_063710

Hozzávalók – 2 személyre
1/2 bögre hajdinaliszt
1/4 bögre örőlt lenmag
1/4 bögre kendermagfehérje
1 és 1/4 bögre víz
egy banán
fahéj, szerecsendió ízlés szerint
2 kiskanál sütöpor
kókuszolaj

Elkészítés
1. Keverd össze a száraz hozzávalókat.
2. Egy másik tálban villával nyomd szét a banánt, és keverd össze vizzel. Keverd el a száraz hozzávalókkal.
3. Egy serpenyőben melegítd fel a kókuszolajat és közepes lángon süsd meg a palacsinta minkét oldalát.
4. Juharsziruppal, mézzel, friss gyümölccsel vagy amihez éppen kedved van tálald.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s